کد خبر : 19375
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
-

811 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در استان سمنان افتتاح می شود

811 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در استان سمنان افتتاح می شود
استاندار سمنان از 811 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت با حجم اعتبار و سرمایه گذاری بیش از دو هزار و 933 میلیارد تومان در این استان خبر داد و گفت: این پروژه ها از نظر تعداد 35 درصد و از نظر اعتباری 46 درصد نسبت به هفته دولت سال قبل رشد دارد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در آستانه هفته دولت افزود: ایمن پروژه ها شامل 752 پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و 90 میلیارد ریال و 59 طرح اقتصادی با 843 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.
وی پروژه های عمرانی را از نظر تعداد نسبت به هفته دولت 1401 دارای رشد 33 درصد و از نظر اعتباری 39 درصد افزایش و تعداد طرح های اقتصادی را دارای 64 درصد رشد و از نظر حجم سرمایه گذاری 67 درصد افزایش بیان کرد.
هاشمی گفت: با بهره برداری از طرح های اقتصادی 553 نفر اشتغال در این استان ایجاد می شود.
وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی 122 پروژه به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل 87 پروژه عمرانی و 13 طرح اقتصادی است که در مجموع با 32 هزار و 520 میلیارد ریال در استان سمنان کلنگ زنی خواهد شد.
استاندار سمنان مهمترین سیاست دولت را تکمیل طرح های نیمه تمام بیان کرد و افزود: طرح هایی که در هفته دولت در استان سمنان کلنگ زنی می شود مربوط به بخش خصوصی و شهرداری ها است.
هاشمی با تاکید بر اینکه برنامه های هفته دولت امسال با محوریت مردم برنامه‌ریزی شده است ابراز امیدواری کرد: هفته دولت امسال با همراهی دولت سیزدهم، هفته‌ای پربرکت و همراه با جلب رضایت مردم باشد.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و تلاش‌ های دولت است و برنامه‌های هفته دولت امسال با حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان، دیدار با خانواده شهدا، نخبگان و نیز افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها عمرانی اقتصادی آغاز می‌شود.
استاندار سمنان در این نشست که معاونان استانداری سمنان نیز حضور داشتند مهمترین دست آوردها و موفقیت های دولت را در یک سال اخیر از هفته دولت قبل تا کنون بیان کرد و گفت: سمنان از استان‌های پیشرو در احیای واحدهای راکد و جزو استان‌های برتر کشور در رشد اقتصادی است.
هاشمی با تاکید بر اینکه حتی یک واحد تولیدی در استان سمنان در دو سال اخیر و دوران فعالیت دولت سیزدهم تعطیل نشده است اظهار داشت: ۱۲۷ واحد راکد استان سمنان در دولت سیزدهم احیا شده و با تلاش های صورت گرفته، افزایش ظرفیت در واحدهای تولیدی نیز رخ داده است.
استاندار سمنان خبر داد: جشن احیای واحدهای راکد با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  رییس جمهوری در استان سمنان در یکی از شهرک‌های صنعتی همزمان با دور دوم سفر هیات دولت برگزار می شود.
هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با شعار “دولت، مردم، فرصت خدمت” برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.