کد خبر : 19394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
-

108 پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان سمنان افتتاح می شود

108 پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان سمنان افتتاح می شود
فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح و بهره برداری از 108 پروژه عمرانی اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها با 738 میلیارد تومان در این شهرستان اجرا و آماده افتتاح شده است.؛

به گزارش ندای مردم ،محمد بهرامی روز دوشنبه و در آستانه هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 102 پروژه از این تعداد عمرانی و بقیه اقتصادی است.
وی با بیان اینکه در هفته دولت عملیات اجرایی 9 پروژه شامل هفت پروژه عمرانی و دو پروژه اقتصادی در سمنان آغاز می شود اظهار داشت: حجم اعتبارات این طرح ها و پروژه ها نیز 365 میلیارد تومان است.
بهرامی با بیان اینکه این پروژه ها در بخش های مختلف عشایری، برق رسانی، آبرسانی، مسکن، راه و راه آهن، ورزشی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی اجرا شده است یادآور شد: بهره برداری از طرح های اقتصادی 171 فرصت شغلی را در شهرستان سمنان ایجاد می کند.
وی متذکر شد: 28 پروژه در حوزه زیرساخت سهری، چهار پروژه آبخیزداری و کشاورزی، سه پروژه آموزشی و آموزش عالی، 55 پروژه خدمات شهری و بقیه مرتبط با راه و راه آهن، مسکن و ورزشی است.
وی گفت: مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان به مناسبت هفته دولت در سمنان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
فرماندار سمنان همچنین از برپایی تکیه دولت به مناسبت هفته دولت در این شهر خبر داد و گفت: پروژه های شهرستان سمنان د اولین روز هفته دولت افتتاح می شود.
بهرامی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و اعزام زائران به پیاده روی اربعین حسینی گفت: برای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه ها و حمایت از موکب های اعزامی دو ستاد در شهرستان سمنان فعال شده است.
وی، فعال شدن ستاد خدمات سفر را در کنار ستاد اربعین در این شهرستان یادآور شد و گفت: وظیفه ستاد خدمات سفر برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی که از سمنان عبور می کنند ایجاد و فعال شده است.
فرماندار سمنان همچنین تلاش برای برقراری پرواز ویژه اربعین از فرودگاه سمنان را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.