کد خبر : 19575
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
-

دو واحد تولیدی صنعتی در شهرستان سمنان راه اندازی شد

دو واحد تولیدی صنعتی در شهرستان سمنان راه اندازی شد
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور دو واحد تولیدی صنعتی در شهرستان سمنان افتتاح و راه اندازی شد.؛

‍ ‍

به گزارش کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، یادگار احمدی با اعلام این خبر گفت: با حضور دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور ، مهندس هاشمی استاندار سمنان و سایر مسئولین استانی ، واحد تولیدی در رنگ و فسفات در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد : شرکت در رنگ با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید پارچه و رنگرزی در شهرک صنعتی سمنان  فعالیت میکند که ظرفیت تولید سالانه  ۲ هرار تن پارچه گردباف و ۵۸۰۰ تن رنگرزی، چاپ وتکمیل  پارچه را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تکنولوژی  بروز ماشین الات خط تولید از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی می باشد و اين شركت از طرح های  بسيار فعال و معتبر واشتغالزا در سطح استان است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۳۱۰ نفر فراهم شده است.

یادگار احمدی اضافه کرد: در ادامه سفر یک روزه دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان سمنان شرکت فسفات سمنان تولید کننده دی و مونو کلسیم فسفات ، مکمل داروهای دامی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید که با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر فراهم شده است.

گفتنی است مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در این سفر همچنین از چند واحد تولیدی از قبیل تیراژه ماشین ، صنایع خودروسازی فردا ، کویر جین و درین ریس بازدید نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.