کد خبر : 19902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
-

75 اشتراک رایگان گاز به مددجویان، ایثارگران و اماکن مذهبی واگذار شد

75 اشتراک رایگان گاز به مددجویان، ایثارگران و اماکن مذهبی واگذار شد
در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار واجد شرایط، تعداد 75 اشتراک رایگان گاز طی 6 ماهه نخست سال جاری در استان سمنان واگذار شد.؛

به گزارش ندای مردم ،اسماعیل سعیدی مدیر بهره برداری این شرکت با بیان این مطلب، گفت: طی شش ماهه نخست سال، 19 مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و 22 مورد به مددجویان سازمان بهزیستی واگذار شده است.

سعیدی با تأکید بر جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران و لزوم خدمت همه جانبه به این قشر ارجمند، بیان کرد: در بازه زمانی فوق الذکر، تعداد 29 اشتراک رایگان به ایثارگران عزیز شامل خانواده معظم شهدا (بستگان درجه‌یک) و جانبازان و رزمندگان اختصاص یافت.

وی هدف از واگذاری این انشعاب‌ها را عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و در ادامه افزود: در این بازه زمانی همچنین تعداد 5 انشعاب رایگان نیز به مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی و فرهنگی واگذار شد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: مددجویان نهادهای حمایتی، خانواده‌ی شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد درصورتی‌که تا کنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز شهرستان مربوطه خود، برای یک‌مرتبه کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

سعیدی در پایان بر مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در تمامی بخش‌های خانگی، صنعتی و عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: رعایت الگوی مصرف تأثیر بسزایی بر استمرار ارائه خدمات گازرسانی در استان و متعاقباً حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.