کد خبر : 20069
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
-

فرمانده سپاه استان سمنان:؛

تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است

تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل سازمان بسیج مستضعفین گفت:تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، سردار منصور شوقانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن اشاره به کلیات و رویکرد بسیج از نگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: تشکیل بسیج مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است.
وی با بیان اینکه در سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی که صورت گرفت تهدیدی از سوی آمریکا هم زبانی هم عملی انجام شد، تصریح کرد: ناو های آمریکایی از سوی خلیج فارس سرازیر شد و در آن زمان ایران نیرو و تجهیزات نظامی و امکانات دفاعی نداشت.
فرمانده سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در زمانی کمتر از یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی اولین فرصت انقلاب را ایجاد کرد که آن ظرفیت بسیج بود و با تشکیل بسیج مستضعفین تمام تهدید ها تبدیل به فرصت شد.
وی با تاکید بر اینکه منطق اصلی بسیج رفع تهدید ها به فرصت است، گفت: هر چه در طول انقلاب تهدید ها بیشتر شد به همان میزان فرصت های ما نیز با ظرفیت بسیج بیشتر شد.
شوقانی افزود: در یک جمله بسیج بین ظرفیت های عمل کننده و استعداد های فنی از یک سو و نیاز های جامعه در عرصه های مختلف از سوی دیگر رابطه مستقیم و مستحکمی برقرار کرده است، به گونه ای که فناوری های ایجاد شده به سرعت به محصول تبدیل شود و جامعه از این ظرفیت ها استفاده کرده است.
وی در پایان یادآور شد: همه ما باید با وجود ظرفیت عظیم بسیج مردمی در سطح جهان اسلام زمینه ساز تمدن نوین اسلامی را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.