کد خبر : 21738
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۷
-

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان از ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو بازدید کرد

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان از ششمین  نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو بازدید کرد
ندای مردم - مدیر عامل و مدیران شرکت پتروشیمی کیان در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو بازدید کردند.؛

به گزارش کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیان، مهندس عبدالله یاوری عضو هیت مدیره و مدیر عامل ،دکتر علیپور عضو هیت مدیره و قائم مقام به همراه مدیران شرکت پتروشیمی کیان در سومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو از غرفه های مختلف بازدید داشتند .

در این بازدیدها از غرفه هلدینگهای پترو فرهنگ،سرمایه گذاری غدیر،شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت‌های تولید محصولات پتروشیمی و شرکت‌های سرمایه گذاری با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها در حوزه سرمایه گذاری و فاینانسور گفتگو کردند .

مدیران شرکت پتروشیمی کیان در معیت و همراه دکتر قنبری مدیرعامل و مدیران شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان از بخش‌های مختلف و غرفه های شرکت‌ها حوزه سرمایه گذاری و تولید محصولات پتروشیمی بازدید داشتند.

مهندس عبدالله یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان هدف از بازدید نمایشگاه را ظرفیت شناسی برای سرمایه گذاری در تکمیل پروژه کیان و آشنایی با آخرین دستاوردهای صادرات محصولات کشور و شناسایی بازارهای تجاری جهانی بوده است .

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024) از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است .

شرکت پتروشیمی کیان در این نمایشگاه واقع در سالن 38b، تا 12اردیبهشت‌ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

یاوری در گفتگو با کارنامه فردا تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره حامی نظام و دولت بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضوری فعال داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.