کد خبر : 17596
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
-

ضبط وکشف 160 کیلو گرم مواد مخدر در گلستان

            طی یک عملیات هدفمند پلیسی در گرگان 160 کیلوگرم تریاک کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از مدتی کار اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند. فرمانده انتظامی

 

 

 

 

 

 

طی یک عملیات هدفمند پلیسی در گرگان 160 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از مدتی کار اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با یک دستگاه خودروی زانتیا قصد جابه جایی مواد مخدر از تهران به استان گلستان را داشته که در همین راستا با کنترل محور ورودی استان، خودروی مورد نظر مشاهده و پس از تعقیب نامحسوس در یک عملیات موفقیت آمیز متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، 160 کیلوگرم تریاک که در داخل 181 عدد بطری و به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: فعالیت قاچاقچیان موادمخدر از جمله عوامل نارضایتی شهروندان است، لذا پلیس گلستان با تمام توان با اینگونه افراد مقابله کرده و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.