کد خبر : 21646
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
-

دولت مسئله محور،مسائل معیشتی مردم را مسئله ای مهم بداند!

دولت مسئله محور،مسائل معیشتی مردم را مسئله ای مهم بداند!
ندای مردم -عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ی دریادداشتی به معیشت و سفره های مردم که با قیمت های سرسام آور فشارهای بسیاری را بر خانواده ها وارد می‌سازد،پرداخت .؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،در این یادداشت آمده است ؛ رئیس دولت و مسئولان در جلسات و دیدارها و بازدیدها سخن از رویکرد دولت در رفع مشکلات و موانع”مسئله نگری” را اعلام می‌دارند و برای حل مسائل راهکار و چاره اندیشی می‌کنند.

حال از دولت سیزدهم سوال این است که ؛ که آیا مشکلات معیشت و سفره های مردم مسئله تلقی نمی‌شود که برای درمان آن چاره اندیشی و راهکار تعریف شود.؟

دولتی که کوچکترین مسائل استان‌ها و شهرستانها را در سفرهای استانی مسئله ای می نگرد و چاره و راهکاری برای برون رفت از آن برنامه ریزی و در زمانبندی معین رفع موانع می‌کند!

آیا مشکلات فراروی مردم در معیشت و سفره های مردم که با قیمت های سرسام آور و سعودی فشارهای بسیاری را بر خانواده ها وارد می‌سازد را مسئله ای مهم در کشور نمی‌داند تا با اقدام و نظارتی برای مهار تورم،کنترل بازار و توان خرید مردم چاره اندیشی و راهکاری را ترسیم نماید.

رئیس جمهور محترم،
وزرای محترم اقتصاد،رفاه و امور اجتماعی، جهاد کشاورزی و صنایع

آیا صدای شکستن استخوان‌های مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه را نمی‌شوید که زیر بار فشار سنگین تورم و گرانی خرد می شود و توان خرید حداقلی های زندگی آنهم برای زنده ماندن و نه رفاه نسبی را هم ندارند به گوشتان نمی‌خورد.

مسئولان دولت مردمی،جامعه اسیر شعارگویی ها و گزارش‌های غیر واقع اقتصادی برابر با آنچه که مردم در سفره های خود دارند شده است و عملا با این گزارش‌های عجیب و غریب اقتصادی که رشد اقتصادی به این درصد رسیده است و اشتغال این درصد رشد کرده است ، فشاری مضاعف بر مردم تحمیل می‌کند.

و بهتر آن نیست که تسکین جامعه را با مهار تورم و اقدامات نظارتی که سفره ها و درآمد مردم کشور ببینید و نه گزارش‌های کتابی مدیران دستگاه ها……

رئیس دولت مردمی ،مردمی که همراه همیشه و لبیک گوی دولت‌ها در نظام بودند و بیشترین مشارکت ها را در زمان نیاز کشور در عرصه های سیاسی، اجتماعی و داشتند و پرچم نظام را در برابر دسیسه های دشمنان برافراشته نگه می‌دارند، شایسته بهترینها نیستند ؟

آیا بهترین‌های حکمرانی چیزی جز رضایت مردم در رفاه نسبی و حداقلی در تامین نیازهای اساسی چون سفره، آموزش، درمان و خدمات اجتماعی تعریف نمیشود؟

مردم انتظارت خود را از حکمرانان به حداقل رساندن و معیشت و اقتصاد ( درآمد برابر هرینه ها) را طلب دارند ، حداقل خدمات اجتماعی را مطالبه دارند ؟

در این آشفته بازار اقتصادی، سکوت و روزه مسئولان در بیان مسائل مردم جامعه بیشتر از اصل مشکل ( تورم و گرانی و….) فشار می آورد که نه خانه ملت مطالبه گری می‌شود و نه دولت نیم نگاهی هر چند تسکین بخش برای جامعه توجه دارد ؟

انتظار است تا دولت مسئله محور برای مشکلات معیشتی و سفره های مردم چاره ای اندیشد و اقدامی و عملی نماید ؟

باشد تا در آینده نزدیک مردم مسئله مهم معیشت را از زبان دولت مردمی به عنوان مسئله بشوند و راهکاری برون رفت از مسائل را با اقدام عملی بر سفره ها ببیند و …..‌‌
شاید…..شاید …..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.