کد خبر : 17607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
-

تجلیل از دانشجویان ممتاز دانشگاه سمنان و پژوهشگران و فناوران برتر استان

در آئین ناب که همزمان با برگزاری نخستین دوره “روز درهای باز دانشگاه” در تالار امیر کبیر این دانشگاه برگزار شد از 75 نفر از دانشجویان ممتاز رشته های مختلف تحصیلی و نیز پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا روابط عمومی دانشگاه سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان در این

در آئین ناب که همزمان با برگزاری نخستین دوره “روز درهای باز دانشگاه” در تالار امیر کبیر این دانشگاه برگزار شد از 75 نفر از دانشجویان ممتاز رشته های مختلف تحصیلی و نیز پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا روابط عمومی دانشگاه سمنان ، رئیس دانشگاه سمنان در این آئین که نماینده مردم شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان هم حضور داشتند با بیان اینکه ، به دنبال تبدیل شدن دانشگاه سمنان به دانشگاه نسل سوم یا به تعبیری دانشگاه کار آفرین هستیم گفت : یکی از ملزومات تحقق دانشگاه کار آفرین ارتباط موثر دانشگاه با جامعه و صنعت است که اجرای طرح درهای باز دانشگاه به نوعی گامی در جهت تحقق این هدف است چرا که بدون حضور فعال در جامعه و ارتباط با صنعتگران امکان پیشرفت دانشگاه وجود ندارد .
دکتر مسعود نصیری با ابراز خرسندی از اجرای طرح روز درهای باز دانشگاه در دانشگاه سمنان گفت : خوشبختانه از این طرح استقبال بسیار خوبی از سوی دانش آموزان ، قشرهای مختلف مردم و صنعتگران شد .
وی با بیان اینکه جمعی از دانش آموزان در خدمات این طرح که شامل استعدادیابی و مشاوره تحصیلی و بازدید از کتابخانه های دانشگاه بود شرکت کردند افزود : در این طرح جمعی از صنعتگران هم از کارگاه ها و نیز نمایشگاه ها بازدید کردند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان هم با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه کاری خود گفت : در این مراسم از 15 دانشجوی ممتاز و 65 دانشجوی برتر تقدیر شد .
دکتر فرشاد ورامینیان خاطرنشان کرد : این پژوهشگران می توانند الگویی برای سایرین شوند و وظیفه ی دانشگاه ایجاد امید و انگیزه دربین دانشجویان برای طی کردن مسیر رشد است .
در این آئین همچنین از نشریه استعداد های برتر دانشگاه سمنان با عنوان ناب رونمایی شد.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.