کد خبر : 1211
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
-

نبود مدیریت واحد شهری مناسب برای بوستان های سمنان

رئیس کمیسیون عمران،شهرسازی و خدمات شهری در دویست و نهمین جلسه شورا گفت:  نبود مدیریت واحد شهری مناسب برای بوستان ها مشکلات بسیاری را به همراه داشته است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مجیدنظری گفت: تعمیر و بازرسی از تاسیسات و امکانات سخت افزاری، نگهداری و آبیاری درختان و فضاهای سبز بوستان‌ها، رسیدگی به

رئیس کمیسیون عمران،شهرسازی و خدمات شهری در دویست و نهمین جلسه شورا گفت:  نبود مدیریت واحد شهری مناسب برای بوستان ها مشکلات بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مجیدنظری گفت: تعمیر و بازرسی از تاسیسات و امکانات سخت افزاری، نگهداری و آبیاری درختان و فضاهای سبز بوستان‌ها، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و بسیاری امور دیگر باید تحت مدیریت واحدی انجام گیرد تا شاهد حفظ و گسترش این سرمایه‌های زیرساختی باشیم.

این عضو شورا سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری را گزینه مناسب مدیریت واحد برای بوستان‌ها خواند که با همکاری دیگر دستگاه‌ها باید به این مهم بپردازد.

نظری درخصوص پیش بینی های لازم  در مدیریت حوادث غیر مترقبه گفت: با توجه به سیل امسال در برخی مناطق کشور و استان سمنان،  پیش بینی‌های لازم به منظور مقابله با حوادث باید به موقع انجام گیرد.

وی افزود: فصل بارندگی نزدیک است و باید قبل از وقوع، راه‎های پیش‌گیری و مقابله با حوادثی مانند سیل اندیشیده شود.

این عضو شورا هشدار داد در صورتی که تمهیدات لازم دیده نشود، مشکلات و خساراتی مانند گذشته به بار می‌آید که به سختی قابل جبران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.