کد خبر : 200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
-

جابجایی بیش از پانصد هزار مسافر از مبداء شهرستانهای استان طی 4 ماهه سالجاری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از پانصد هزار نفر مسافر از مبداء شهرستانهای استان با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،غلامرضا طحان افزود : طی چهار ماهه اول امسال از مبدا شهرستانهای

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از جابجایی بیش از پانصد هزار نفر مسافر از مبداء شهرستانهای استان با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،غلامرضا طحان افزود : طی چهار ماهه اول امسال از مبدا شهرستانهای استان بیش از 64 هزار سفر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای صورت گرفته که با این تعداد سفر بیش از 500 هزار مسافر با ناوگان عمومی جابجا شده اند .
ایشان با تاکید بر اینکه تمامی شاغلین حمل و نقل مسافر جاده ای استان با همه توان آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشند افزود : افزايش ناوگان VIP ، برقراری امکان سرويس هاي درب تا درب سواري كرايه بين شهري، برگزاري جلسات كارگروه ارتقاء سطح خدمات، فعاليت نمايندگي های مستقر در پايانه های مسافربري شهرستان ها از جمله اقدامات انجام شده حوزه حمل و نقل مسافر در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش مشکلات و کاستی ها در این بخش عنوان کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : 1367 نفر راننده با بکارگیری 835 دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در استان فعالیت می نمایند.
ایشان در پایان افزود : مسافرین محترم می توانند با استفاده از سامانه پیامکی 3000143 انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت ناوگان و خدمات رسانی با ما در میان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.