کد خبر : 262
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۳۲
-

آخرین نتایج رقابت های دختران والیبالیست در سی اُمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد.

آخرین نتایج رقابت های دختران والیبالیست در سی اُمین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد.

  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رییس انجمن والیبال دختران آموزشگاه های کشور، آخرین نتایج به دست آمده از رقابت دختران دانش آموز دوره اول متوسطه در رشته والیبال را تشریح کرد.لیلی موتابیان از مشخص شدن فینالیست های والیبال قهرمانی دانش آموزی کشور خبر داد و گفت: تیم های والیبال اصفهان، کرمان، شهرستان های

 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رییس انجمن والیبال دختران آموزشگاه های کشور، آخرین نتایج به دست آمده از رقابت دختران دانش آموز دوره اول متوسطه در رشته والیبال را تشریح کرد.
لیلی موتابیان از مشخص شدن فینالیست های والیبال قهرمانی دانش آموزی کشور خبر داد و گفت: تیم های والیبال اصفهان، کرمان، شهرستان های تهران و البرز در فهرست 4 تیم برتر این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در آخرین بازی که فردا (جمعه) برگزار خواهد شد، تیم های اصفهان و کرمان به مصاف هم رفته و شهرستان های تهران و البرز هم 2 تیمی هستند که دیدار رده بندی را برگزار می کنند.
رییس انجمن والیبال دختران آموزشگاه های کشور با بیان اینکه 24 تیم دانش آموزی دوره اول متوسطه از استان های کشور در این دوره از مسابقات در شاهرود حضور یافتند گفت: این مسابقات فرصت مناسبی برای ارتقا دانش فنی مربیان دانش آموزان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.