کد خبر : 264
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۳۸
-

آموزش مربیان برای آمادگی ورود کودکان افغانستانی به مدرسه

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، پروژه آموزش مربیان شهرهایی در استان سمنان که دارای کودکان و دانش آموزان اتباع کشور افغانستان هستند همزمان با استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان کلید خورد. این دوره آموزشی براساس تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره مندی فرزندان اتباع خارجی مقیم کشورمان از فرصت های

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، پروژه آموزش مربیان شهرهایی در استان سمنان که دارای کودکان و دانش آموزان اتباع کشور افغانستان هستند همزمان با استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان کلید خورد.

این دوره آموزشی براساس تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهره مندی فرزندان اتباع خارجی مقیم کشورمان از فرصت های برابر آموزشی، توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با حمایت وزارت کشور، برنامه ریزی شده و تا شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در سمنان نیز با حضور محمدپور، یکی از مدیران دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش، فاز اول آموزش 100 ساعته مربیان برای آمادگی ورود کودکان افغانستانی به کلاس اول که در شهرستان های آرادان، سرخه، سمنان، گرمسار و مهدیشهر اقامت و به تحصیل اشتغال خواهند داشت، برگزار شد.

گفتنی است اقامت اتباع خارجی در شهرستان های دامغان و شاهرود ممنوع می باشد.

آرمین پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.