کد خبر : 417
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۹
-

آزمون کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز برگزار می شود

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ٩ امروز (یکشنبه) خبر داد.مجتبی نورمحمدی گفت: این آزمون به صورت برخط (آنلاین) از ساعت ٩ آغاز و تا ساعت ١٨ امروز ادامه دارد.وی ادامه داد: شرکت کنندگان

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون کتابخوانی غدیر ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ٩ امروز (یکشنبه) خبر داد.
مجتبی نورمحمدی گفت: این آزمون به صورت برخط (آنلاین) از ساعت ٩ آغاز و تا ساعت ١٨ امروز ادامه دارد.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این آزمون باید در مدت ١٠ دقیقه به ١٥ سوال پاسخ دهد.
مسابقه کتابخوانی غدیر اختصاص توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اختصاص به کارکنان ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده آنان دارد.
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شرط قبولی برای اعطای گواهینامه به کارکنان در این آزمون، دادن پاسخ صحیح به ١٢ سوال است گفت: مدت زمان پاسخگویی به سوالات از شاخص های انتخاب نفرات برتر خواهد بود.
این مسابقه از کتاب “غدیر در پرتو قرآن و سنت” نوشته دکتر معارف برگزار می شود و اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ١٠ میلیون ریال به قید قرعه برای ١٤ نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب کند جائزه این مسابقه است.
اعطای گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری به میزان ١٢ ساعت به کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون از دیگر مزایای شرکت در این مسابقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.