کد خبر : 450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۸
-

راه اندازي دستگاه برونكوسكوپي در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از راه اندازی دستگاه برونكوسكوپي در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دکتر دانائی گفت: دستگاه برونكوسكوپي با توجه به اهميت در تشخيص و درمان ناهنجاري هاي دستگاه تنفسي و تجميع درمان اين دسته از بيماري ها خريداري و تحويل مرکز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از راه اندازی دستگاه برونكوسكوپي در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،دکتر دانائی گفت: دستگاه برونكوسكوپي با توجه به اهميت در تشخيص و درمان ناهنجاري هاي دستگاه تنفسي و تجميع درمان اين دسته از بيماري ها خريداري و تحويل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه كرد: برونكوسكوپي، مشاهده مستقيم راه هاي هوايي داخل ريه‌ها است و توسط اين دستگاه امكان مشاهده و معاينه مجراي تنفسي شامل حنجره، تراشه، برونش براي پزشك فراهم مي شود.

دکتر دانائی ادامه داد: با اين دستگاه مي‌توان از راه هاي هوايي نمونه ‌برداري كرد و يا بر روي آن ها جراحي هاي كوچك انجام داد، بنابراين كمك موثري به پزشك و كادر درماني براي تشخيص و درمان بيماري هاي ريوي مي كند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان از وظایف ذاتی مدیران دستگاه های اجرایی است و امیدوارم بتوانیم با راه اندازی این دستگاه آن‌گونه که شایسته مردم عزیز است خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.