کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۵۷
-

اراذل اوباش فعال در استان سمنان وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه اين استان ازنظر امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد، گفت: اراذل اوباش فعال در استان وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت ما را به خطر بیندازد و این خط قرمز ماست. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ عبدالله حسنی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه اين استان ازنظر امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد، گفت: اراذل اوباش فعال در استان وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت ما را به خطر بیندازد و این خط قرمز ماست.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ عبدالله حسنی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا بابیان اینکه استان سمنان از نظر امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد، گفت: اراذل اوباش فعال در استان وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت ما را به خطر بیندازد و این خط قرمز ماست.

فرمانده انتظامي استان سمنان با اشاره به اينكه رشد وقوع سرقت‌های خرد در سطح کشور پذیرفتنی نیست، افزود: مشکلات اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد باعث بروز این نوع جرائم می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه ۷۵ درصد سرقت‌های صورت گرفته خرد و کمتر از یک‌میلیون تومان است، اظهار داشت: سمنان از این نظر استان ۲۱ کشور است که امسال در مقایسه با شش‌ماهه نخست سال قبل کشف سرقت در استان ۲۹ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شش‌ماهه اول سال جاری هشت تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است، ابراز داشت: از این میزان حدود یک‌هشتم معادل یک‌تن مواد مخدر داخل شهرهای استان در طرح‌های محله محور کشف‌شده است.

حسنی بابیان اینکه طی شش‌ماهه امسال قاچاق کالا ۳۵۵ درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، تصریح کرد: ازنظر جرائم سایبری نیز کشف این پرونده‌ها در بازه زمانی مذکور رشد ۱۸۸ درصدی را نشان می‌دهد که سوء استفاده‌های مالی بیشترین آمار این حوزه را در بردارد.

وی ضمن بیان اینکه جرائم خشن طی شش‌ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد کاهش داشت، افزود: این میزان به نسبت نرم کشوری نیز پایین است اما نکته قابل‌توجه درصد بسیاری از این جرائم به حوزه شاهرود مربوط می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه شماره تلفن ۱۹۷ راه ارتباطی مردم با ناجا است، ابراز داشت: طی شش ماه اول سال جاری به نسبت سال قبل شکایات ۱۸ درصد و انتقادات ۱۰ درصد کاهش داشت و در حوزه تماس‌ها ۱۰ درصد و تقدیر و تشکر سه درصد افزایش را شامل می‌شود.

حسنی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که حداقل مردم سمنان دارند مسئله رعایت حجاب اسلامی است، تصریح کرد: همه نظرسنجی‌ها نشانگر این است که بالای ۹۳ درصد مردم قائل به رعایت حجاب در جامعه هستند و یکی از مطالبات آن‌ها از ناجا است بنا بر این اصل طرح ناظر به‌صورت سراسری در استان نیز اجرا و طبق گزارش‌های کشوری رعایت حجاب ۳۰ تا ۱۰۰ درصد درجاهای مختلف اثرگذار بوده است.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان ازنظر حجاب در رتبه خوبی قرار دارد، افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد درصد بسیاری از کشف حجاب‌های صورت گرفته در داخل خودروها مربوط به پلاک خودرو داخل استان نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.