کد خبر : 455
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
-

رونمایی از سردیس دو مفاخربرجسته علمی و پزشکی در تنکابن

همزمان با روز انساندوستی و قرار گرفتن در آستانه روز پزشک از سردیس دو چهره ماندگار پروفسور مسلم بهادری و پروفسور ولی‌الله محرابی توسط شهرداری و شورای اسلامی تنکابن رونمایی شد.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد زرودی شهردار تنکابن در این مراسم گفت: سعی کردیم از سردیس دو چهره برجسته و پرافتخار شهر که در

همزمان با روز انساندوستی و قرار گرفتن در آستانه روز پزشک از سردیس دو چهره ماندگار پروفسور مسلم بهادری و پروفسور ولی‌الله محرابی توسط شهرداری و شورای اسلامی تنکابن رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد زرودی شهردار تنکابن در این مراسم گفت: سعی کردیم از سردیس دو چهره برجسته و پرافتخار شهر که در عرصه‌های ملی وب ین المللی صاحب عنوان هستند و افتخار زیادی را برای شهر و کشور به ارمغان آوردند. رونمایی کنیم.
وی با بیان اینکه پرفسور محرابی و بهادری از مفاخر و نام‌آوران این شهر هستند گفت: ساخت سردیس‌ها و مجسمه‌های چهره‌های فاخر شهر در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دارد تا به این پیشینه افتخار کنیم.
وی گفت: پرفسور بهادری و محرابی دو مفاخر ارزنده شهر هستند و خرسندیم مردم شهر و کشور از وجود این دو مفاخر بهره مند می‌شوند.
محمد زرودی شهردار تنکابن ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی تنکابن به جهت پاسداشت و قدردانی از زحمات نام‌آوران و چهره‌های ماندگار تنکابن ساخت سردیس آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پروفسور بهادری و پروفسور مهرابی از فرزندان شایسته تنکابن زمین بوده که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نام‌آور بوده و از افتخارات ایران اسلامی هستند.

زرودی اضافه کرد: بسیار مایه مباهات است که در روز انسان‌دوستی و نزدیک شدن به‌روز پزشک از سردیس دو چهره ماندگار تنکابن آقایان پروفسور بهادری و پروفسور محرابی رونمایی کردیم و توانستیم این هدیه ناقابل را به‌پاس یک‌عمر زحمت و تلاش در عرصه علم و دانش به این بزرگواران اهدا کنیم.

پروفسور ولی‌الله محرابی هم در این مراسم ضمن قدردانی از شورای اسلامی و شهردار تنکابن به‌پاس این حرکت ارزشمند فرهنگی گفت: مردم تنکابن همه باهم دست‌به‌دست داده و در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تنکابن تلاش کنند زیرا هرچه دانشگاه قوی‌تر باشد جامعه ما تحصیل‌کرده‌تر و کارآمدتر خواهد شد.
پرفسور محرابی نیز با تقدیر از شهروندان، شورای شهر و شهرداری تنکابن اظهار داشت: 66 سال قبل از ایران رفتم و نیت کردم روزی به میهن بازگردم و به مردم خدمت کنم.
وی از محبت و فرهنگ دوستی، عشق و علاقه به میهن شهردار جوان و فرهنگی تنکابن تقدیر کرد و گفت: وی شخصی فرهنگ دوست و علاقه‌مند به فرهنگ منطقه هستند.

خبرنگار _خاطره رئیسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.