کد خبر : 720
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
-

شهرهای بابل و سوادکوه مازندران میزبان دو شهید تازه تفحص شده خواهند بود

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مردم شهرهای بابل و سوادکوه مازندران در تاسوعای حسینی پیکر دو تن از شهید تازه تفحص شده رضا علی ابراهیم نژاد و ولی صدرایی را تشییع خواهند کرد. مراسم تشییع جنازه بسیجی شهید تازه تفحص شده رضا علی ابراهیم نژاد با حضور  اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز تاسوعا

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مردم شهرهای بابل و سوادکوه مازندران در تاسوعای حسینی پیکر دو تن از شهید تازه تفحص شده رضا علی ابراهیم نژاد و ولی صدرایی را تشییع خواهند کرد.

مراسم تشییع جنازه بسیجی شهید تازه تفحص شده رضا علی ابراهیم نژاد با حضور  اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز تاسوعا در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.
شهید رضا علی ابراهیم نژاد با عضویت بسیجی متولد سال ١٣۴١ در تاریخ ١٢ بهمن سال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید که تا سال ٨۵ اطلاع دقیقی از وضعیت این شهید بسیجی وجود نداشت. پس از ابلاغ قطعی شهادت به خانواده، سنگ مزاری در گلزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل به عنوان یادمان این شهید گرانقدر بنا گردید.
پدر و مادر شهید پس از سالها چشم انتظاری قبل از شهادت شهید دعوت حق را لبیک گفتند.
شهید رضا علی ابراهیم نژاد پس از اتمام دو سال خدمت مقدس سربازی به خاطر شجاعت و اشتیاق به دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم داشتن همسر و یک فرزند دختر خردسال با عضویت بسیجی در گردان مالک اشتر لشکر ۲۵کربلا و حضور در منطقه عملیاتی شلمچه در تاریخ ۱۲بهمن سال ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل گردیدند.
خبر تفحص پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از ۳۳ سال چشم انتظاری امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه، سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه، سرهنگ مرادی دبیر هیات رزمندگان و قلی پور رئیس بنیاد شهید بابل و سرهنگ دماوندی مسئول ایثارگران سپاه استان در حضور برادران شهید، به همسر و فرزند معزز شهید ابلاغ گردید.
بنا به درخواست همسر و خانواده معزز شهید، مقرر گردید در شب تاسوعا مراسم وداع شهید برگزار گردد و در روز دوشنبه همزمان با تاسوعای حسینی و حضور شهید گرانقدر در تجمع عزاداران حسینی، از آستانه مبارکه امامزاده قاسم بابل تا آرامگاه معتمدی تشییع گردد.
مراسم وداع پیکر شهید تازه تفحص شده رضاعلی ابراهیم‌نژاد روز یک‌شنبه ١٧ شهریور ۹۸، ساعت ۱۷ عصر در حسینیه شهدای سپاه شهرستان بابل برگزار خواهد شد.
همجنین مردم ولایی سوادکوه میزبان شهید دیگر تازه تفحص شده ولی صدرایی خواهند بود.

مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه 13شهریور مصادف با چهارم محرم از ساعت 17الی 20 در مسجد جامع پل سفید و مراسم تشییع روز پنجشنبه 14شهریور (پنجم محرم) ساعت 10 صبح از مسجد جامع پل سفید به سوی میدان امام و از آنجا به سمت روستای شورمست برگزار می‌شود.
شهید گروهبان دوم ولی صدرایی شورمستی متولد 1336 که در تاریخ 28/07/59 طی تجاوز دشمن بعثی در پاسگاه مرزی دهلاویه(دشت آزادگان) به شهادت رسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.