کد خبر : 4461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

کشف بیش از 56 هزار عدد مواد محترقه در “مریوان”

فرمانده انتظامی “مریوان” ازکشف بیش از 56 هزار عددانواع مواد محترقه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “علیرضا صفری” در گفت وگو با خبرنگاران افزود : در راستاي تشدید پيشگيري از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه كنندگان و فروشندگان مواد محترقه،

فرمانده انتظامی “مریوان” ازکشف بیش از 56 هزار عددانواع مواد محترقه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “علیرضا صفری” در گفت وگو با خبرنگاران افزود : در راستاي تشدید پيشگيري از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه كنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح هاي مقابله اي در دستور کار پليس گرفت.

فرمانده انتظامی “مریوان” افزود: با اجراي اين طرح ماموران انتظامی ضمن تذكر به كسبه در سطح شهرستان در خصوص عدم فروش مواد محترقه، طی 24ساعت گذشته در بازدید از 2 واحد صنفی موفق به كشف 56 هزار و900 عدد انواع مواد محترقه و دستگیری 2 نفر شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان كرد: با توجه به برآوردهاي انجام شده، يكي از مهم ترين مطالبات شهروندان در روزهاي پاياني سال برخورد قاطع با افرادي است كه اقدام به تهيه و توزيع مواد محترقه غيرمجاز در بين جوانان و نوجوانان مي كنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصريح كرد:‌ طرح تشديد با توزيع كنندگان مواد محترقه غيرمجاز سال جاري به صورت ويژه در دستور كار پليس مریوان قرار دارد و با هر گونه رفتار مغاير با قانون كه مخل نظم و امنيت عمومي است، برخوردي قاطع صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی “مریوان” در پایان به خانواده ها توصیه کرد، علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطرها و عواقب استفاده از مواد آتش زای خطرناک، هرگونه فعالیت درخصوص تهیه توزیع و خرید و فروش مواد محترقه را هرچه سریعتر ازطریق فوریت های 110به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.