کد خبر : 792
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
-

با حضور وزیر بهداشت ساخت ۲ طرح در بیمارستان معتمدی گرمسار آغاز شد

در سفر یکروزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، عملیات ساخت گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار را آغاز کرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا گفت:آغاز عملیات ساخت این فضای  آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان

در سفر یکروزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، عملیات ساخت گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا گفت:آغاز عملیات ساخت این فضای  آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار با  زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع می باشد. 

وی  طبق پیش بینی‌ها سال ۹۹ عملیات ساخت این ۲ طرح عنوان کرد و خاطر نشان کرد اعتبار ساخت این طرح‌ها ۴۵ میلیارد ریال و اعتبار تجهیزات ۱۰ میلیارد ریال است. 
نویددانایی درادامه افزود  : طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از بخش ویژه این بیمارستان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور نمکی صورت می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.