کد خبر : 1017
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
-

4 مصدوم بر اثر واژگونی سواری ال 90

جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان داورزن از واژگونی يك دستگاه خودرو سواری ال 90 با 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ” حسن کاملی” در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی سواری ال 90 در محور داورزن- سبزوار به مرکز فوریت های پلیسی 110،

جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان داورزن از واژگونی يك دستگاه خودرو سواری ال 90 با 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرهنگ” حسن کاملی” در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی سواری ال 90 در محور داورزن- سبزوار به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد در این حادثه 4 عضو یک خانواده كه سرنشين این خودرو بودند به شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: علت حادثه برابر نظر کارشناس پلیس راه، بي توجهي به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان داورزن در پایان با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار به رانندگان وسائط نقليه توصیه کرد؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگي و استراحت كافي، سفري ايمن براي خود و ديگران رقم بزنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.