کد خبر : 465
تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۷
-

آئین معرفی مجموعه شعر “سپیدار” در گرمسار برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری آئین معرفی و نقد مجموعه شعر “سپیدار” در گرمسار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،نعمت اله قنبری نیکدل در نشست مشورتی این اداره گفت: آئین معرفی و نقد مجموعه شعر “سپیدار” دوشنبه چهارم شهریور از ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری آئین معرفی و نقد مجموعه شعر “سپیدار” در گرمسار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،نعمت اله قنبری نیکدل در نشست مشورتی این اداره گفت: آئین معرفی و نقد مجموعه شعر “سپیدار” دوشنبه چهارم شهریور از ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: آئین معرفی و نقد مجموعه شعر “سپیدار” با حضور نویسنده کتاب؛ شاعران و نویسندگان؛ منتقدین؛ اعضا و مسئولین انجمن ها و علاقمندان به حوزه ادبیات و شعر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در اجرای این برنامه انجمن اهل قلم ؛ انجمن شعر و ادب ؛ موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار مشارکت دارند و امیدواریم شاهد حضور علاقمندان به حوزه شعر در این مراسم باشیم.

قنبری نیکدل حمایت از نویسندگان و شاعران و به طور کلی هنرمندان و فرهیختگان را یکی از اولویت های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: حمایت همه جانبه از یک اثر هنری موجب افزایش انگیزه هنرمندان برای تولید آثار بهتر و قوی تر خواهد بود و سعی بر این است تا در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نشود.

مجموعه شعر “سپیدار” نوشته محمد نیکوعقیده رود معجنی؛ با موضوع شعر فارسی قرن ۱۴ ؛ در نوبت چاپ اول توسط انتشارات صبح سحر به چاپ رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.