کد خبر : 1124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
-

پیام مدیر مسئول به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، واژه نام آشنای حماسه عزت آفرین ایران و نماد فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آنان همواره در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت بزرگ مردان و شیر زنانی است که در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی

دفاع مقدس، واژه نام آشنای حماسه عزت آفرین ایران و نماد فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آنان همواره در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت بزرگ مردان و شیر زنانی است که در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
هفته دفاع مقدس، مظهر حماسه، وحدت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران، یاد آور رشادت های مردان وزنانی است که گرانبهاترین سرمایه حیات خویش را در طبق اخلاص نهادند و با لبیک به فرمان امام امت ( ره ) ، در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده، استقلال و آزادگی را برای نسل های آینده این سرزمین الهی، به ارمغان آوردند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردیهای شهیدان گرانقدر، هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می کنم  و از خداوند متعال می خواهم همواره ما را در حفظ  دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری نماید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.