کد خبر : 1344
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
-

تحویل 40 تن آرد برای پذیرایی زائران اربعین حسینی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از تحویل 40 تن آرد برای پذیرایی زائران اربعین حسینی به ستاد عتبات عالیات استان مازندران خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید محمد جعفری گفت:40 تن آرد مورد نیاز برای تامین نان مصرفی زائران امام حسین(ع) در اربعین سال جاری را در اختیار ستاد عتبات عالیات استان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از تحویل 40 تن آرد برای پذیرایی زائران اربعین حسینی به ستاد عتبات عالیات استان مازندران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سید محمد جعفری گفت:40 تن آرد مورد نیاز برای تامین نان مصرفی زائران امام حسین(ع) در اربعین سال جاری را در اختیار ستاد عتبات عالیات استان مازندران قرارگرفت تا موکب‌های شناسنامه‌دار بتوانند از این طریق آرد مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مدیركل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران خاطرنشان کرد: این موکب‌ها مسئولیت اسکان هزاران زائر اربعین امام حسین (ع) و تغذیه آنها را بر عهده دارند این میزان آرد طبق سال گذشته با همکاری انجمن صنفی کارخانجات آرد استان تامین شده است.
جعفری تصریح کرد: موکب‌های مردمی مذکور برای توزیع آرد مورد نیاز برای تولید نان مصرفی تامین شده توسط اداره کل غله در مسیر نجف تا کربلا مستقر می‌شوند و اقدامات یاد شده در راستای برگزاری باشکوه مراسم اربعین می باشد.
وي افزود: اين ميزان آرد اختصاص داده به ستاد عتبات عاليات استان براساس نياز موكب داران بوده تا نان مصرفي زائرين اربعين را توليد كنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.