کد خبر : 1338
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

رشد بیش از 16 درصدی پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری

پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری در 4 ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16/6 درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل ازروابط عمومی دیوان عدالت اداری، بررسی عملکرد مقایسه‌ای واحدهای قضایی دیوان حاکی از آن است که پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام دیوان عدالت

پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری در 4 ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16/6 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل ازروابط عمومی دیوان عدالت اداری، بررسی عملکرد مقایسه‌ای واحدهای قضایی دیوان حاکی از آن است که پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام دیوان عدالت اداری در دوره چهار ماهه اول سال 98 بالغ بر 4 هزار و 194 پرونده بوده که در مقایسه با 3 هزار و 597 پرونده مختومه در مدت مشابه سال قبل، معادل 16/6 درصد رشد داشته است.

گفتنی است اهمیت رشد پرونده‌های مختومه اجرای احکام از آن جهت است که نتیجه نهایی بررسی پرونده در مراحل بدوی و تجدیدنظر در مرحله اجرای احکام نمود می‌یابد و از این منظر، رشد پرونده‌های مختومه شعب اجرای احکام، به معنای افزایش آمار به نتیجه رسیدن پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.