کد خبر : 1332
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
-

نشست مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید برگزار شد

نشست مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فرداها نقل از نوید شاهد، حجت الاسلام کاویانی راد در این نشست بر تبادل اطلاعات، هم

نشست مدیران کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد و محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فرداها نقل از نوید شاهد، حجت الاسلام کاویانی راد در این نشست بر تبادل اطلاعات، هم افزایی فعالیت ها و تعامل بین بنیاد شهید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و خواستار ارتباط مستمر یکایک ادارات کل معاونت فرهنگی با سازمان های تابعه وزارت ارشاد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: رسالت مهم این معاونت را سیره نگاری شهدا، تولید مبانی و زیرساخت های نظری ایثار و شهادت است و باید با کشف حلقه های مفقوده فکری و معرفتی حوزه ایثار و شهادت متناسب با نیازهای زمان عمل نمود.

در این نشست محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران از خلاهای موجود در راه ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت گفت و ادامه داد: سیاست های تبلیغاتی و ترویجی حوزه ایثار و شهادت باید بازخوانی شود و تنها زمانی می توانیم نسبت به انجام رسالت فرهنگی خود اطمنیان داشته باشیم که به اقناع مخاطب برسیم.

وی افزود: نقش راهبری و سیاست دهی و جهت دهی بنیاد در راستای توانمندسازی و رضایت ایثارگران همواره مورد تاکید بوده است و امیدواریم با اتفاق نظر بر سیاست های کلی و اسناد بالادستی شاهد رشد و تعالی روزافزون بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.