کد خبر : 7116
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
-

عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی در میامی آغاز شد

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی در شهرستان میامی با تخصیص ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، علی ساغری افزود: طرح جاده میامی – جیلان به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از سوی پیمانکار آغاز شد. وی با بیان اینکه محور

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح راهسازی در شهرستان میامی با تخصیص ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، علی ساغری افزود: طرح جاده میامی – جیلان به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از سوی پیمانکار آغاز شد.

وی با بیان اینکه محور میامی – جیلان نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: ساخت این محور از طرح‌های اولویت دار حوزه راه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: تکمیل محور میامی – جیلان مسیر رانندگانی که قصد سفر به شمال کشور بویژه به شهر‌های آزادشهر و گنبد در استان گلستان را دارند نزدیک‌تر می‌کند.

ساغری همچنین به آغاز طرح بهسازی و تکمیل محور میامی – کاهک اشاره کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح در قطعه اول ۱۵۰ میلیارد ریال است که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی   ادامه داد: محور میامی – کاهک یکی از محور‌های پرتردد کشور محسوب شده و بهسازی آن ضرورت دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: رفع نقاط حادثه خیز که در چند سال گذشته در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گرفته، موحب کاهش بسیاری از تلفات حوادث رانندگی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.