کد خبر : 1425
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
-

طرح ابرار در استان سمنان اجرایی می شود

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از عملیاتی شدن اجرای طرح ابرار در استان سمنان خبر داد به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،احسان منصورکیایی گفت : اقدام برای راه های اولویت دار روستایی با اجرای طرح ابراردراین استان در قالب پنج پروژه در شهرستانهای استان در حال اجراست. وی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از عملیاتی شدن اجرای طرح ابرار در استان سمنان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،احسان منصورکیایی گفت : اقدام برای راه های اولویت دار روستایی با اجرای طرح ابراردراین استان در قالب پنج پروژه در شهرستانهای استان در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه طرح ملی اقدام برای راه‌های روستایی یا «ابرار» با هدف ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه روستایی در کشور در حال اجراست گفت : در گام نخست، ۲ هزار کیلومتر از این راه ها با اولویت قراردادن مسیر دسترسی روستاهای بالای ۵۰ خانوار و بدون راه مناسب، تا پایان سال‌جاری هدف‌گذاری شده است که در این میان سهم محورهای روستایی استان سمنان درنخستین مرحله از طرح ابرار 18 کیلومتر می باشد که امیدواریم تا پایان سالجاری درقالب احداث ویا تکمیل ، عملیاتی و مورد بهره برداری قرار گیرد .
منصورکیایی در ادامه افزود : در اولین گام از اجرای این طرح ملی در استان ، عملیات زیر سازی محور دلازیان- محمود آباددر شهرستان سمنان ، محور منصور کوه در شهرستان دامغان با بهره مندی از امکانات و تجهیزات راهداری شهرستانها در حال اجرا می باشد . همچنین عملیات خاکی و زیرسازی محورهای روستاهای سنرد – کهک ، سرآبرود، کروس و امام زاده علی اکبر-محمد آباد در شهرستان گرمسار به اتمام رسیده است که پس از تامین قیر مورد نیاز روکش آسفالت این محورها نیز انجام میپذیرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی به روستائیان اظهار داشت:امیدواریم با تلاش و همت تمامی دست اندرکاران و استفاده از ظرفیت و قابلیت عوامل وامکانات اداره کل تا پایان سال اجرای مرحله اول طرح ابرار در تمامی روستاهای مشمول طرح پایان پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.