کد خبر : 19753
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
-

پدری که پسرش را قربانی اهداف شوم خود کرد

پدری که پسرش را قربانی اهداف شوم خود کرد
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : در پی دستگیری باند ۴ نفره سرقت سیم و کابل برق ، یکی از سارقان به استفاده از فرزندش برای بریدن سیم های خطرناک برق اعتراف کرد .؛

به گزارش  ندای مردم سرهنگ ” سیدعلی میراحمدی ” در گفت وگو با خبرنگاران افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی بسطام شاهرود ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت.

وی افزود : ماموران در پیگیری های مجدانه خود ، با بدست آوردن سرنخ هایی از صحنه های سرقت ، پدر و پسر سارق را شناسایی و دستگیر کردند .

میراحمدی با بیان اینکه سارق معتاد و سابقه دار به استفاده از فرزند پسرش برای بریدن سیم های خطرناک برق اعتراف کرد ، اظهار داشت : در همین راستا ۲ نفر از همدستان وی شناسایی و در عملیات جداگانه ای در مخفیگاهشان دستگیر و در مجموع به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند .

این مقام ارشد انتظامی استان از تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خبر داد و تاکید کرد : پیشگیری از وقوع انواع سرقت ، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح استان از مهمترین اولویت های مجموعه انتظامی در سمنان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی را نیازمند عزم و اراده همگانی دانست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

 

خبرنگار – آرمین  پورتقی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.