کد خبر : 1494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
-

نخستین نشست هم اندیشی اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان در استان سمنان برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، در این نشست سیاست های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نخستین نشست هم اندیشی اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، در این نشست سیاست های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ارائه خدمات حمایتی نرم و سخت از کسب و کار های نوپا در قالب طرح ملی کارآفرینی مهارت بنیان تشریح و مقرر شد ظرفیت های بالقوه و بالفعل دستگاه های مدعو در راستای اجرای این طرح ملی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان اعلام گردد.

امضای تفاهم نامه ای چند جانبه جهت ایجاد زنجیره حمایت از کسب و کار های نوپا توسط دستگاه های ذیربط از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می آمد.

این نشست با حضور نمایندگان پارک علم و فناوری و مرکز کارآفرینی دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان بسیج علمی پژوهشی و خبرگزاری علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

شایان ذکر است در سال رونق تولید، اجرای طرح ملی کارآفرینی مهارت بنیان در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیش بینی شده که در نقش شتاب دهنده تولید عمل می کند و بر اساس آن حمایت از افراد دارای ایده تجاری با استفاده از پتانسیل های ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.