کد خبر : 2506
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
-

سارق اماکن خصوصی در رامیان به دام افتاد

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 22 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان “رامیان” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگاران: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در “رامیان”، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 22 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان “رامیان” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگاران: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در “رامیان”، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: تحقیقات تخصصی ماموران در این خصوص آغاز شد و با انجام یک سری اقدامات فنی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته در محل سرقت ها، تصاویر مبهمی از سارق به دست آمد که به دلیل کیفیت پایین، چهره متهم قابل شناسایی نبود.

سردار قاسمی در ادامه با اشاره به بررسی سوابق سارقان منطقه از طریق بانک اطلاعاتی پلیس، گفت: سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات بی وقفه، ماموران موفق شدند، سارق سابقه داری که قصد فروش اموال مسروقه را در قسمتی از شهرستان داشت، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به 22 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان رامیان اقرار و انگیزه خود را تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

سردار قاسمی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان می توانند با رعایت نکات امنیتی نقش موثری در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته و اینگونه پلیس را در تامین امنیت پایدار یاری کنند.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.