کد خبر : 1518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
-

رونق گردشگری درسمنان شتاب بیشتری می گیرد

رونق گردشگری درسمنان شتاب بیشتری می گیرد

تفاهم نامه توسعه گردشگری شهرهای تهران و سمنان امضا شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمودرضا دارایی مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت: با هدف مشارکت و برقراری همکاری های متقابل و انتقال تجربیات در زمینه توسعه صنعت گردشگری شهری و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات گردشگری به شهروندان انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد گردشگری شهرداری

تفاهم نامه توسعه گردشگری شهرهای تهران و سمنان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمودرضا دارایی مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت: با هدف مشارکت و برقراری همکاری های متقابل و انتقال تجربیات در زمینه توسعه صنعت گردشگری شهری و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات گردشگری به شهروندان انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد گردشگری شهرداری تهران، صورت گرفت.

دارایی افزود : در نشست مشترک نمایندگان شهرداری‌های تهران، قزوین، سمنان، قم و ورامین، تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد گردشگری پایتخت و شهرداری‌های هر یک از شهرهای نامبرده منعقد شد تا از طریق هم‌اندیشی و هم‌افزایی، نتایج شایسته‌ای در رونق گردشگری این شهرها حاصل شود.

وی با اشاره به نقش جاذبه های گردشگری سمنان و تهران و نزدیکی مسیر بیان داشت :  ایجاد هرچه بهتر شهر گردشگری ، همچنین افزایش و جذب سرمایه گذار در این حوزه از مهمترین اهدافی است که در انعقاد تفاهم نامه های توسعه گردشگری دنبال می شود و در آینده ایی نزدیک تفاهم نامه گردشگری با شهر قزوین نیز انجام می شود . 

 مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت : در سند برنامه های راهبردی سمنان ، گردشگری الویت اول توسعه مطرح شده و برای اجرایی شدن این تفاهم نامه  به یک برنامه ریزی جامع نیاز داریم تا بتوانیم ضمن برجسته نمودن جاذبه های گردشگری سمنان ، زمینه را برای معرفی بهتر به جامعه پرمخاطب شهر تهران فراهم نموده و توسعه گردشگری را رقم بزند که تحقق این مهم نیازمند همکاری همه دستگاههای مربوط است . 

شایان ذکر است در مراسم امضای این تفاهم نامه که به مناسبت روز تهران در عمارت تاریخی کوشک امیر سلیمانی این شهر انجام شد مهدی سیف رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران، حمید قاسمی معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری سمنان ، محمودرضا دارایی مدیر گردشگری شهرداری سمنان و مدیران گردشگری شهرهای قم ، ورامین و  قزوین حضور داشتند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.