کد خبر : 1701
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
-

راه‌اندازی اپلیکیشن عملیات‌نگار در هلال احمر فارس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در جمع کارشناسان امداد و نجات شعب از راه اندازی اپلیکیشن عملیات نگار به منظور تسریع در ثبت اطلاعات حوادث، آمار نیروهای عملیاتی، تعداد حادثه دیدگان و دیگر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،درویشی در کارگاه آموزشی یک روزه کار با اپلیکیشن عملیات نگار در شیراز،


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در جمع کارشناسان امداد و نجات شعب از راه اندازی اپلیکیشن عملیات نگار به منظور تسریع در ثبت اطلاعات حوادث، آمار نیروهای عملیاتی، تعداد حادثه دیدگان و دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،درویشی در کارگاه آموزشی یک روزه کار با اپلیکیشن عملیات نگار در شیراز، تصریح کرد: در این نرم‌افزار تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی گنجانده‌ شده و می‌توان در کمترین زمان ممکن، عملیات نیروهای امدادی حاضر در صحنه را ثبت کرد.

درویشی با اشاره به این‌که ثبت عملیات در نرم‌افزار عملیات نگار به‌صورت آنلاین و آفلاین انجام خواهد شد، گفت: تسریع در ثبت اطلاعات حوادث، آمار نیروهای عملیاتی، تعداد حادثه دیدگان و دیگر موارد از مهم‌ترین کاربرد این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که نرم‌افزار عملیات نگار بخشی از سامانه یکپارچه مدیریت حوادث است، گفت: یکپارچه کردن مدیریت، اطلاعات مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر بخش اصلی کاربرد نرم‌افزار عملیات نگار است و کمک زیادی به ما در حوادث به‌خصوص حوادث طبیعی می‌کند.

مهدی خوبیار معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در این دوره آموزشی بیان کرد: نرم‌افزار عملیات نگار با قابلیت نصب در تلفن‌های همراه به منظور کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی به حوادث مختلف در فارس هم راه اندازی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.