کد خبر : 1730
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
-

برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و روزنامه نگاری در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری دروه های آموزشی خبرنویسی، روزنامه نگاری مختص اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و روزنامه نگاری در لرستان احمد حسین فتایی در این

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان از برگزاری دروه های آموزشی خبرنویسی، روزنامه نگاری مختص اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی و روزنامه نگاری در لرستان

احمد حسین فتایی در این جلسه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و رییس شورا برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: بنا بر مصوبه ی شورا، هفته گذشته دوره ی تخصصی خبر نویسی و روزنامه نگاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی با حضور یکی از اساتید مجرب دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و بنا داریم برگزاری اینگونه دوره های آموزشی را تا پایان سال ادامه دهیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در شورای اطلاع رسانی به دنبال ساماندهی آن هستیم، تقویت نشریات محلی و ساماندهی روند توزیع آگهی ها دولتی است که مکاتبات و پیگیری های لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

فتایی در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، ابراز داشت: دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش باید از ظرفیت این رویداد بزرگ فرهنگی برای تامین منابع مطالعاتی دانشجویان و دانش آموزان خود بهره بگیرند و دستگاه های اجرایی نیز شرایط حضور و خرید کتاب را برای کارکنان خود فراهم آورند.

در بخش پایانی این جلسه، محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه هم دستگاه های اجرایی و هم رسانه ها باید با همگرایی و همفکری، فضای امنیت و آرامش را در استان تثبیت کنند، اظهار داشت: ایجاد تلاطم های غیر ضروری در فضای استان، امنیت سرمایه گذاری را خدشه دار می کند و ناامیدی سرمایه گذاران از حضور در لرستان، روند توسعه را کُند می کند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان لرستان تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی، اقتصاد در کشور ما از سه حوزه دولتی، تعاونی و خصوصی ارتزاق می کند و با توجه به اینکه دولت بنا بر چهارچوب های قانونی، بغیر از مسائل کلان باید در سایر حوزه ها دست به برون سپاری بزند، پس نیاز است که رسانه ها و مطبوعات نیز دولت را در این راستا یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اذعان داشت: دستگاه های اجرایی باید موانع را از جلوی راه سرمایه گذاران برداشته و در کمترین زمان مراحل اداری قانونی را برای سرمایه گذاران پشت سر بگذارند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: به هر اندازه که اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان به سمت تخصصی تر شدن پیش بروند رشد فرهنگی بیشتر شده و روند توسعه استان سرعت بیشتری به خود می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.