کد خبر : 1975
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
-

امضای ۱۷ تفاهم نامه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان سمنان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از انعقاد ۱۷ تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حسین شاکری از انعقاد ۱۷ تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به رسالت اداره کل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از انعقاد ۱۷ تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حسین شاکری از انعقاد ۱۷ تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به رسالت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای ترویج فرهنگ مطالعه با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های‌ اجرایی، نهادها و دانشگاه‌ها، تفاهم نامه هایی منعقد شده است. غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان و آموزش خدمات کتابخانه‌ای، همکاری‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی از جمله اهداف امضای این تفاهم‌نامه میان کتابخانه های عمومی و دستگاه های دیگر است.

شاکری ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه ارتباط و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی، توسعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های طرفین برای رشد و توسعه علمی در استان سمنان است.

وی‌با تاکید بر اینکه‌ دانشگاه‌ها، مدارس و دستگاه های اجرایی از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: ازاین ظرفیت‌های بالقوه می‌توان در راستای شکوفایی فرهنگ کتابخوانی استفاده کرد.

شاکری خاطرنشان کرد: عضویت در کتابخانه‌ برای‌افراد تحت پوشش قلم چی(دانش آموزان، کارکنان، مولفان)، پرسنل سازمان تامین اجتماعی، افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی، سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، آموزش دهندگان و کارکنان نهضت سواد آموزی و خانواده های آنان، پرسنل نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های آنان به صورت نیم بها و کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی، سازمان زندان و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن نابینایان و سازمان بهزیستی‌، سوادآموزان و سربازان به صورت رایگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.