کد خبر : 2019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
-

اخلاقی ،سرپرست فرمانداری مهدی‌شهر منصوب شد

سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی رضا آشناگر صبح سه شنبه با صدور ابلاغی، حسن اخلاقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهدی‌شهر را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب کرد. در ابلاغ انتصاب اخلاقی آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی،

سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

علی رضا آشناگر صبح سه شنبه با صدور ابلاغی، حسن اخلاقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهدی‌شهر را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب کرد.

در ابلاغ انتصاب اخلاقی آمده است:

با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ تا زمان انتصاب فرماندار جدید با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر منصوب می‌شوید.  

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری برای اجرای امور به‌صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد  ادارات شهرستان از جمله وظایفی که امید است در انجام آن تلاش و کوشش کنید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پرودگار قادر متعال خواستارم.

اخلاقی پیشتر از بخشداری کهن آباد را در کارنامه خود دارد ،که چندماهه قبل بعنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری منصوب شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.