کد خبر : 2984
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
-

پارک حیات وحش در سمنان یکی از پروژه‌های حائزاهمیت است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت:پارک حیات وحش در سمنان یکی از پروژه‌های حائزاهمیت است، که در صورت بهره‌برداری می‌تواند باعث ارتقای جایگاه صنعت گردشگری شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان دکتر عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت:پارک حیات وحش در سمنان یکی از پروژه‌های حائزاهمیت است، که در صورت بهره‌برداری می‌تواند باعث ارتقای جایگاه صنعت گردشگری شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان دکتر عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز چهارشنبه در جلسه بررسی ایجاد پارک طبیعت و حیات وحش در سمنان که در محل سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، گفت:در راستای اجرای این طرح سازمان صنعت و معدن و تجارت می بایست معادن واگذار شده در این اراضی را به منابع طبیعی اعلام نماید.
وی همچنین از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست تا کابردی اراضی حریم را تعریف نموده و شهرداری سمنان نیز درخواست الحاق اراضی را به استانداری اعلام تا جهت پیگیری و اعلام نظرکارشناسی به اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست ارسال شود .

معاون هماهنگی استاندار سمنان افزود: در میان پروژه‌های گردشگری که در این استان در حال اجراست پارک طبیعت و حیات‌ وحش از پروژه مهم گردشگری در سمنان است است که در صورت تکمیل و بهره‌برداری می‌تواند به ایجاد اشتغال، درآمدزایی و افزایش ورود گردشگران به این استان کمک کند.

وی هدف اصلی طرح را توسعه صنعت گردشگری دانست و در تشریح این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ هکتار در سمنان اجرا خواهد.

دکتر عسگری اذعان داشت: ایجاد پارک طبیعت و حیات‌وحش می‌تواند استان سمنان را به قطب و مقصد گردشگری تبدیل کند، فلذا این طرح در صورت اجرا و بهره‌برداری باعث ارتقای جایگاه استان در حوزه گردشگری شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کار باید به گونه‌ای پیش رود تا شاهد اجرایی شدن طرح باشیم ، لذا در راستای تسریع در اجرای طرح، هر دو هفته یکبار جلسه پیگیری مصوبات تا زمان اجرا در استانداری تشکیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان خاطرنشان کرد: از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری حمایت می‌کنیم و امیدوارم اجرای این طرح کمک بزرگی برای حوزه گردشگری در استان سمنان و کشور باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.