کد خبر : 2104
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
-

7 کشته و 3 مجروح در برخورد مرگبار پژو پارس با کامیون سوخت کش

برخورد شدید پژو پارس با کامیون کشنده ولوو سوخت کش در محور”نیکشهر- ایرانشهر” 7 کشته و3 مجروح برجای گذاشت . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “یدالله ستوده” رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: ساعت 8:22 صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 25 فرعی

برخورد شدید پژو پارس با کامیون کشنده ولوو سوخت کش در محور”نیکشهر- ایرانشهر” 7 کشته و3 مجروح برجای گذاشت .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “یدالله ستوده” رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: ساعت 8:22 صبح امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 25 فرعی “هیچان” در محور “نیکشهر” به “ایرانشهر” به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، يك دستگاه پژو پارس با 10 نفر سرنشین با یک دستگاه کامیون کشنده ولوو سوخت کش به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این حادثه متأسفانه 7 نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم جان باختند و 3 نفر از سرنشینان آن نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.