کد خبر : 2216
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۵۱
-

حوادث ناشی از کار در قزوین ۲۰ درصد کاهش یافت

حوادث ناشی از کار در قزوین طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۰ درصد کاهش یافت  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علیخانی ،رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد : حوادث ناشی از کار در قزوین طی ۶ ماه سال جاری نسبت به

حوادث ناشی از کار در قزوین ۲۰ درصد کاهش یافت

حوادث ناشی از کار در قزوین طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۰ درصد کاهش یافت

 به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،علیخانی ،رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد : حوادث ناشی از کار در قزوین طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته  ۲۰ درصد کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل برگزاری دوره‌های آموزش‌های کارگران توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.
 رئیس اداره  بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد:  حوادث منجر به فوت نیز در این مدت حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است.
محمد علیخانی اضافه کرد:حوادث منجر به فوت در ۶ ماهه اول سال ۹۷، ۱۲ مورد و در ۶ ماهه سال جاری پنج مورد بوده است.
وی افزود: بی احتیاطی کارگران در هیچ یک از حوادث منجر به فوت استان، موثر نبوده است بلکه شرایط ناایمن و فقدان نظارت کارفرمایان علت اصلی در وقوع این حوادث بوده اند.
علیخانی اظهار کرد : این موضوع بیانگر تاثیرگذاری آموزش‌های ایمنی کارگران در سال‌های اخیر است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت آنها را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: همچنین در ۶ ماه سال جاری حدود چهار هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۶ بازرس کار فعال استان از کارگاه‌های مشمول قانون کار انجام شده و با متخلفان نیز به شدت برخورد لازم صورت گرفته است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.