کد خبر : 3263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
-

ارائه ۲۴۰ خدمات حقوقی به مددجویان سمنان

رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۲۷ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۴۰ خدمات حقوقی به مددجویان سمنان ارائه‌شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حمیدرضا مداح بابیان اینکه در این مدت ۹ ماهه مددجویان استان سمنان از ۱۵۵

رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۲۷ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۴۰ خدمات حقوقی به مددجویان سمنان ارائه‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، حمیدرضا مداح بابیان اینکه در این مدت ۹ ماهه مددجویان استان سمنان از ۱۵۵ مشاوره حقوقی رایگان کمیته امداد بهره‌مند شدند، تصریح کرد: از مجموع مشاوره‌های حقوقی ارائه‌شده ۹۵ میز خدمت در شهرستان‌ها و مرکز استان بوده است.

حمید رضا مداح خاطرنشان کرد: میز خدمت حقوقی در راستای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده است .

وی تصریح کرد: برای ۱۹ فقره پرونده رأی صادر و حکم ۶ پرونده اجراشده است .

رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد استان سمنان از تنظیم و تهیه ۱۴ دادخواست، ۴۰ لایحه دفاعیه توسط کمیته امداد و ارائه به مراجع قضایی خبر داد و گفت: حضور و شرکت درپنج جلسه برای رسیدگی به امور حقوقی مددجویان و در این مدت که  یک پرونده مددجویان منجر به سازش شده است.

بهره‌مندی ۴۱۱ مددجوی سمنان از کلاس‌های آموزش حقوقی و خانواده

رئیس اداره حقوقی نمایندگان کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۱۱ مددجوی سمنان از کلاس‌های آموزش حقوقی در قالب مسائل  خانواده بهره‌مند شدند.

حمیدرضا مداح بابیان اینکه ۹ جلسه در قالب مسائل حقوق و تکالیف ناشی از طلاق (حضانت و مهریه…)، دادرسی صلاحیت مراجع رسیدگی ماده ۲ قانون مجازات اسلامی، ارث در شهرستان های استان سمنان با هدف آشنایی مددجویان با حقوق خود برگزار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.