کد خبر : 2374
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۰۸
-

رفع نشت لوله 400 آزبست خط انتقال لاهیجان

مدیر آبفای لاهیجان از رفع نشت خط انتقال 400میلیمتری این شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حامد حسن نژاد مدیر امور ابفای لاهیجان در مورد این خبر گفت: خط انتقال 400 آزبست، واقع در میدان حشمت- کاشف شرقی دچار حادثه و نشت شده بود که با همت استادکاران آبفای لاهیجان این مشکل برطرف

مدیر آبفای لاهیجان از رفع نشت خط انتقال 400میلیمتری این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حامد حسن نژاد مدیر امور ابفای لاهیجان در مورد این خبر گفت: خط انتقال 400 آزبست، واقع در میدان حشمت- کاشف شرقی دچار حادثه و نشت شده بود که با همت استادکاران آبفای لاهیجان این مشکل برطرف شد.
حسن نژاد هزینه این عملیات را 45 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات جاری تامین شده و انجام آن سبب جلوگیری از هدر رفت 5 لیتر بر ثانیه آب شده است.
مدیر آبفای لاهیجان در مورد نحوه ی ترمیم خط انتقال 400لاهیجان تصریح کرد: نشت توسط آبندکردن اتصالات لوله رفع و این پروسه از زمان تشخیص نشت تا اتمام رفع به مدت5 ساعت و بدون قطع آب انجام شد.
حسن نژاد یادآورشد: این لوله به عنوان خط انتقال کمکی مخزن کاشف مورد بهره برداری قرار دارد و در خلال عملیات، آبرسانی توسط خط انتقال دیگر پوشش داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.