کد خبر : 2482
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
-

۶۱ میلیارد تومان برای جبران سیل لرستان هزینه شده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: تاکنون ۶۱ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در استان هزینه شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، “علیرضا کاکاوند” در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستاهای مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: شرکت آبفار لرستان در زمینه اعتبارات جبران خسارت‌های سیل در شرایط

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: تاکنون ۶۱ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در استان هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، “علیرضا کاکاوند” در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستاهای مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: شرکت آبفار لرستان در زمینه اعتبارات جبران خسارت‌های سیل در شرایط بسیار سختی قرار دارد، به عنوان مثال در استان ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجام ثبت شد که ۶۵ میلیارد آن در پلدختر بود.
وی ادامه داد: برای تمام استان ۲۱ میلیارد تومان مصوب شد که ۷۰ درصد آن از طریق اوراق دو ساله تخصیص پیدا کرده که نسبت به خسارات، واقعاً مبلغ خیلی کمی است.
کاکاوند یادآور شد: در سفری که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان داشت موضوعاتی را مطرح کردیم و متعاقباً جلساتی در سازمان برنامه و بودجه برگزار و قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه بر آن ۲۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز مبلغی تخصیص داده نشده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: اگر این مبلغ تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات ما حل شده و پروژه‌های زیادی می‌توانیم اجرا کنیم؛ این در حالی است که تاکنون در بحث سیل ۶۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از سیل با دست خالی کار را شروع کردیم، افزود: نگرانی ما بیشتر بحث کیفیت آب بود و در کمتر از دو هفته به‌طور موقت این مشکل را رفع کردیم و در حال حاضر نیز به صورت پایدار کار به پایان رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.