کد خبر : 2509
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
-

فعالیت رانندگان وانت‌بارها، منوط به اخذ مجوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار‌ها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،احسان منصورکیایی ساماندهی فعالیت این وسایل نقلیه را در افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای مهم دانست و گفت: بر اساس طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار و برنامه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،احسان منصورکیایی ساماندهی فعالیت این وسایل نقلیه را در افزایش ایمنی سفر‌های جاده‌ای مهم دانست و گفت: بر اساس طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار و برنامه ریزی برای تخصیص سوخت این ناوگان بر اساس پیمایش، رانندگان از این پس باید برای دریافت سهمیه عملکردی سوخت، نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان (مجوز فعالیت) و بارنامه حمل محمولات اقدام کنند.

او افزود: بر این اساس همه رانندگان و مالکان وانت بار استان باید با مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در شهرستان محل سکونت خود، برای اخذ مدارک مجوز فعالیت ثبت نام کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

منصورکیایی تاکید کرد: از پنجم دی ماه، ماموران پلیس راه درباره رانندگان و ناوگان وانت بار بدون مدارک که در جاده‌های بین شهری تردد کنند، بر اساس قوانین و مقررات اعمال قانون می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.