کد خبر : 2679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
-

برگزاری نشست تخصصی منع خشونت علیه زنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : خشونت علیه زنان ، خشونت علیه انسانیت است به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، نشست تخصصی منع خشونت علیه زنان با همکاری بهزیستی استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در محل استانداری برگزار شد . این نشست با سخنرانی و پنل تخصصی استاد بخارایی مدیر گروه آسیب های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : خشونت علیه زنان ، خشونت علیه انسانیت است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، نشست تخصصی منع خشونت علیه زنان با همکاری بهزیستی استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در محل استانداری برگزار شد .

این نشست با سخنرانی و پنل تخصصی استاد بخارایی مدیر گروه آسیب های اجتماعی انجمن جامع شناسی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و با حضور مدیرکل ، معاونین و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان ، کارشناسان استانداری ، دستگاه های اجرایی و مشاورین استان برگزار گردید .

در بخش پنل تخصصی ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان ، لیلا شاه حسینی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سرکار خانم دکتر درویش سخنرانان این نشست بودند .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به دکتر بخارایی و اعضاء شرکت کننده در نشست ، ۲۷ آذر ماه روز جهان عاری از خشونت را گرامی داشته و آرزومند تحقق این شعار در کل جهان شدند و نیز تقدیر از دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بمنظور هماهنگی و برگزاری این نشست .

 ایشان در ادامه هدف از برگزاری این نشست را توانمندی بیش از پیش کارشناسان و اعضاء شرکت کننده بمنظور ارتقاء سطح علمی آنان دانستند و خشونت علیه زنان را خشونت علیه انسانیت توصیف کردند و خواستار ادامه روند نشست های تخصصی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی شدند و بر این نکته تاکید داشتند که بالا بردن سطح دانش در مسائل اجتماعی باعث پیشرفت ، تغییر و تحول خواهد شد .

وی تصریح کرد : بشریت داری دو بال است که یک زن و دیگری مرد می باشد و پیشرفت و اوج زمانی رخ می دهد که این دو بال به درستی و به توازن رشد کنند و هر کجا در چند سال اخیر ما به زنان در مسائل سیاسی ، اجتماعی و دیگر مسائل اعتماد کرده ایم نتیجه قابل قبولی گرفته ایم .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در بخش پنل تخصصی به معرفی و ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت های اورژانس اجتماعی(خط ۱۲۳) پرداخته و اعلام کردند علی رغم تلاش ها و پیگیری های انجام شده با افزایش ۱۰ درصدی مراجعات و تماس با اورژانس اجتماعی استان در سال ۹۸ با مقایسه در سال ۹۷ داشته ایم . برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی باید از امروز شروع کرد تا در آینده با بحران مواجع نشویم .

در ادامه پنل تخصصی دیگر سخنرانان به مباحث تخصصی در خصوص موضوع نشست پرداخته و توضیحات و تعریفاتی در این خصوص ارائه داشتند و در پایین نیز به سوالات اعضاء شرکت کننده در جلسه پاسخ داده شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.