کد خبر : 2704
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

انجام ۴۰۰ مورد بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در استان سمنان

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ۴۰۰ مورد بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در ۲۰ روز گذشته همزمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و اصلاح مصرف سوخت در استان سمنان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا «عباس رستمی» در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در استان سمنان گفت: حمایت از

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ۴۰۰ مورد بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در ۲۰ روز گذشته همزمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و اصلاح مصرف سوخت در استان سمنان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا «عباس رستمی» در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی استاندارد از نازل‌های سوخت در استان سمنان گفت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان با توجه به مشکلات اخیر در ارتباط با گرانی بنزین با نظارت و ارزیابی‌های دقیق در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه سالانه به طور متوسط پنج مرتبه از نظر کمیت و کیفیت توزیع سوخت در جایگاه‌های این استان نمونه‌برداری می‌شود اضافه کرد:  با توجه به شرایط ویژه در یک‌ماه گذشته طرح نظارت در این بخش تشدید شده است.

وی تصریح کرد: بازرسی‌های انجام شده در یک‌ماه اخیر تنها مربوط به نازل‌های بنزین نبود بلکه نازل‌های گازوئیل، گاز مایع و سی ان جی در استان هم مشمول اجرای طرح نظارتی این اداره کل هستند.

رستمی رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالا و خدمات به مردم را خط قرمز اداره کل استاندارد استان سمنان اعلام کردوافزود: درهیئت‌های علمی و کارشناسی از نابه سامانی‌ها در ارایه خدمات جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان با تاکید براینکه پایش و ارزیابی از روند توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت استان سمنان مستمر است  ادامه داد: کارشناسان این اداره کل به صورت سرزده طرح نمونه‌برداری از نازل‌های سوخت را انجام می‌دهند.

وی توجه به کیفیت در ارایه خدمات را رکن اساسی برای افزایش رفاه در جامعه دانست واذعان داشت: دستگاه‌های نظارتی از جمله استاندارد با پیگیری‌های هدفمند به دنبال رعایت حقوق مصرف کنندگان هستند.

به گفته رستمی شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.