کد خبر : 20903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
-

۶۷۱ نیاز فناورانه شرکت شهرک های صنعتی کشوررفع و ۲۱۶ نیاز شناسایی شده است

۶۷۱ نیاز فناورانه شرکت شهرک های صنعتی کشوررفع و ۲۱۶ نیاز شناسایی شده است
ندای مردم -فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سمنان گفت در ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۶۷۱ نیاز فناورانه رفع ، ۳۱۶ نیاز شناسایی‌ شده است. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه آیین بهره برداری تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان، اظهارداشت: این سازمان در دو محور نرم افزار (حمایت از صنایع کوچک ) و سخت افزاری، بسترهای لازم را برای توسعه صنعتی و بهبود فضای کسب وکار در کشور فراهم می کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۹ هزار واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی و غیر دولتی و همچنین مناطق ویژه با اشتغال یک میلیون و ۴۰۰ نفری مشغول به فعالیت هستند.

معاون وزیر صمت ادامه دهد: ۵۲ هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی، پنج هزار و ۲۰۰ واحد در شهرک ‌های غیر دولتی و نیز ۲ هزار و ۸۳۴ واحد در مناطق ویژه مستقر هستند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: حمایت وصیانت از صنایع کوچک (سهم ۹۶ درصدی بنگاه های کوچک ومتوسط از کل صنایع) و ارتقاء تکنولوژی و فناوری صنایع مستقر شهرک‌ها، ونواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی جز ماموریت های اصلی سازمان است.

مقیمی خاطرنشان کرد: از طریق ۲۰ فن بازارهای منطقه ای ۲ هزار و ۱۸۸ نیاز فناورانه شناسایی و ۵۷۰ نیاز فناورانه رفع شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادآور شد: ۶ مراکز تحقیق و توسعه در شهرکها و نواحی صنعتی کشور مستقر شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها در راستای توانمدسازی نیروی انسانی شاغل توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بیان کرد: بیش از ۵۳ هزار دوره آموزشی مهارت افزایی به صورت حضوری و الکترونیکی برای شاغلان مستقر در واحدهای صنعتی در رسته های مدیران خطوط، تکنسین، کارگران و… برگزار شد.

فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان (پل شهرک صنعتی) به استان سمنان سفر کرد.

خبرنگار -سیدرضا عظیمی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.