کد خبر : 2825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
-

اجرای طرح احداث و بهسازی ۳۳۷ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ، طرح احداث و بهینه سازی ۳۳۷ ايستگاه هوائي و زميني توزيع برق به انجام رسيده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا علی اصغری با اشاره به این که از ابتدای سال تا به حال، ۱۲۶ دستگاه

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ، طرح احداث و بهینه سازی ۳۳۷ ايستگاه هوائي و زميني توزيع برق به انجام رسيده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا علی اصغری با اشاره به این که از ابتدای سال تا به حال، ۱۲۶ دستگاه پست هوائی و زمینی توزيع برق جديد در استان توسعه يافته گفت: بهينه سازي ۲۱۱ دستگاه ترانس هوائي و زميني، از فعاليت هاي به عمل آمده توسط واحدهاي اجرايي اين شرکت محسوب مي شود.

وی با ابراز این که به منظور خدمات دهی به مشترکان و متقاضیان برق، ۵۷ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی جديد برقرار گرديده اضافه کرد: طرح بهسازي ۶۲ هزار و ۲۰۰ متر شبکه۲۰ کيلوولت در راستاي ارتقاي پايداري شبکه هاي برق رساني عملياتي شده است.

وی به احداث ۲۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی اشاره نمود و خاطرنشان کرد:اصلاح ۵۶ هزار متر از این خطوط ، از زمره اقدامات اجرائی شده در استان مي باشد.

وی بااعلام این که ۷۲۱ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در مدت زمان قید شده ، اصلاح ۴۵۹ سرچراغ نيز به انجام رسيده است.

علی اصغری اظهارداشت: به منظور اجرای طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ۲۱۸ میلیارد و ۱۵۶ میليون ريال اعتبار صرف گرديده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.