کد خبر : 2802
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
-

برخورد پرايد حامل دانش‌آموزان با تير چراغ برق

رئيس پليس راهور استان گفت: بر اثر برخورد يك سواري پرايد با تير چراغ برق در خيابان “ابريشمي” شهرستان شيراز، 5 نفر مجروح و راهي بيمارستان شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سرهنگ “مصطفي عباسي” گفت: از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبري مبني بر وقوع يك فقره حادثه رانندگي در خيابان “ابريشمي” شهرستان

رئيس پليس راهور استان گفت: بر اثر برخورد يك سواري پرايد با تير چراغ برق در خيابان “ابريشمي” شهرستان شيراز، 5 نفر مجروح و راهي بيمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا سرهنگ “مصطفي عباسي” گفت: از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبري مبني بر وقوع يك فقره حادثه رانندگي در خيابان “ابريشمي” شهرستان شيراز به مأموران اعلام شد.

وي ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند يك سواري پرايد با 5 سرنشین در محور مذكور در حركت بوده که با تير چراغ برق به شدت برخورد و بر اثر آن هر 5 نفر مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راهور استان با بيان اينكه 3 نفر از مصدومان به صورت سرپايي مداوا و از بيمارستان ترخيص شدند، بيان كرد: کارشناسان ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه به دليل تخطي از سرعت مطمئنه را علت وقوع اين حادثه اعلام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.