تکریم شهروندان، شاهکلید موفقیت در مدیریت شهرها
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاقگرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل ملحی در نشست با کارکنان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری سمنان، ارائه خدمت
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاقگرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
به گزارشپایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل ملحی در نشست با کارکنان حوزه شهرسازی و معماری شهرداری سمنان، ارائه خدمت صادقانه را یکی از مهمترین اصول کاری دانست و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب از ارکان مهم در موفقیت اداره مطلوب شهرهاست، اما این مسئله باید در عمل نشان داده شود و کارکنان شهرداریها تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونت معماری و شهرسازی یکی از پر مراجعهترین بخشهای شهرداری است، عملکرد صحیح کارکنان آن نقش مهمی در جلب رضایتمندی شهروندان، کسب درآمد و تحقق برنامههای شهرداری دارد.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با بیان اینکه مدیران و کارکنان معاونت شهرسازی و معماری پتانسیلهای خوبی دارند و از تمام ظرفیتهای آنان با اتحاد و همدلی برای توسعه شهر استفاده خواهد شد، افزود: حوزه شهرسازی میتواند با درست کار کردن و رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای کدهای درآمدی شهرداری را پویا و فعال کند.
ملحی این معاونت را نقطه اتصال بین شهروندان و شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاقگرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
منبع:ایمنا
برچسب ها :سمنان ، شهر ، شهرداری سمنان ، شهروند ، مدیریت شهری ، معماری و شهرسازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0