کد خبر : 9730
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
-

اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه رسانه ای در استان سمنان در راستای بزرگداشت هفته وحدت

سرپرست امور مطبوعات و رسانه های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه رسانه ای در بزرگداشت هفته وحدت خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی گفت: این برنامه ها با مشارکت و همکاری فعالانفضای مجازی و رسانه ای استان سمنان تدوین و

سرپرست امور مطبوعات و رسانه های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه رسانه ای در بزرگداشت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابراهیم پورتقی گفت: این برنامه ها با مشارکت و همکاری فعالانفضای مجازی و رسانه ای استان سمنان تدوین و در حال برگزاری است.

وی پویش رسانه ای “ما امت محمدیم”، تهیه و طراحی پوستر و عکس نوشت با موضوع هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعف صادقی (ع)، تهیه و طراحی استوری اینستاگرام، تهیه کلیپ تصویری شاد  ویژه این ایام فرخنده، تهیه پادکست صوتی، تولید محتوی توسط رسانه ها در هفته وحدت همراه با فرهنگ و هنر و برگزاری کارگاه صفر تا ۱۰۰ سینمایی در قالب فضای مجازی را از جمله این برنامه ها برشمرد.

سرپرست مطبوعات و فضای مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا رسانه ها در این شرایط اجتماعی و در هفته وحدت پررنگ تر به این مناسبت پرداخته و با تولید مقاله، یادداشت و مطالب مختلف از جمله گفت و گو با صاحبنظران به تبیین تقویت وحدت در بین مسلمانان بپردازند.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.